چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

آرشیو دی ماه 1399

تعمير-فروش تجهيزات و قطعات ماشين هاي اداري

تعمير انواع فتوكپي ،پرينترHP در محل

۳۹ بازديد

دستگاههاي فتوكپي روميزي درانواع برندها كه توانايي انجام اسكن وكپي ،پرينت تا سايزA3 وپرينترها از جمله دستگاههاي پركاربرد در تمامي ادارات هستند كه با توجه به استفاده مداوم از آنها سرويس و تعميرات دوره اي اين دستگاهها ضروري است و باعث افزايش طول عمر مفيد دستگاه مي شود. اين سرويس و تعمير ها ميتواند تعمير چاپگر ، تعمير دستگاه كپي ،تعمير پرينتر و به طور كلي تعمير تجهيزات ماشين اداري و فروش انواع ماشين هاي اداري را شامل شود.

خدمات تهران-نارا-نوين

يكي از خدمات اصلي تهران نارا نوين تعمير انواع فتوكپي،پرينترHP  مي باشد . با داشتن نيروهاي مجرب و متخصص خدمات شايان توجهي را در اين زمينه ارائه مي نماييم.

مهم ترين خدمت خاص اين مركز كه جهت رفاه بيشتر مشتريان ارائه مي شود ، انجام سرويس و تعميرات در محل مشتري مي باشد . حمل و جابجايي دستگاهها موجب تحميل هزينه واتلاف وقت بيشتر براي دارندگان دستگاه كپي و پرينتر مي شود . ما اين امكان را براي شما فراهم نموديم كه تعمير دستگاه خود را بتوانيد در محل انجام دهيد. با بهره گيري از خدمات سرويس در محل مي توانيد هزينه  خود را كاهش دهيد ، همچنين اين خدمت موجب صرفه جويي در وقتتان نيز مي گردد . سرويس كاران مجرب و متخصص با لوازم مورد نياز به محل شما اعزام مي شوند . مراحل عيب يابي و تعمير دستگاه در محل شما انجام مي دهند.

بخشي از خدمات ما در زمينه تعميرات عبارت است از :
  • بررسي وعيب يابي تخصصي دستگاه و اعلام وضعيت دستگاه و قطعات موردنيازبه مشتري
  •  ارائه گزارش از سوي تكنسين وتخمين هزينه، براي مشخص شدن وضعيت دستگاه
  •  همراه داشتن قطعات مورد نيازبراساس گرفتن شرح ايراد دستگاه ازمشتري وجلوگيري از اتلاف وقت وسرعت درانجام كار
  • اميد است اين مطلب در خصوص تعمير دستگاه كپي،تعمير چاپگر HP مورد توجه شما قرار گرفته شود.
براي رفع هر گونه مشكلات موجود در دستگاه خود ميتوانيد از تيم مجرب و حرفه اي تهران نارا نوين بهره بگيريد. همچنين تيم پشتيباني ما اماده ارايه خدمات به كاربران خود ميباشد.  02188827729 - 02188140115 -02188140121 - 02188322381 - 02188304127
09123761288 موسوي    -    09123808184 نوري

 

تعمير و فروش ماشين هاي اداري

۲۳ بازديد

پرينتر پركاربرد ترين ماشين اداري

ماشين هاي اداري از جمله لوازم پركاربرد در تمامي اداره جات مي باشند در ميان ماشين هاي اداري پرينترها بيشتر مورد استفاده قرار مي گيرند . پرينتر (Printer) يا چاپگر يكي از تجهيزات جانبي رايانه است. تهران نارا نوين با ارايه خدمات فروش ماشين هاي اداري به صورت غير حضوري، حضوري و آنلاين سهولت و سرعت را به خريداران خود عرضه كرده است.  برخي از اين خدمات عبارتند از: تعمير ماشين هاي اداري ، مشاوره خريد ، شارژ كاتريج ، تعمير چاپگر و دستگاه هاي كپي و فروش انواع ماشين هاي اداري است.

انتخاب نوع پرينتر براساس نياز كاربر

كيفيت و نوع پرينتر در چاپ تاثير بسزايي دارد . عوامل بسياري وجود دارند كه باعث افزايش طول عمر  و كاركرد بهتر پرينتر مي شوند .از جمله انتخاب نوع دستگاه بر اساس نياز كاربر ، نحوه كار با دستگاه ، انجام سرويس هاي دوره اي و ... . لذا پس ازپرينتر بر اساس نيازتان لازم است جهت بهينه سازي عملكرد آن ، سرويس ها و تعميرات دوره اي را بنا به مصرفتان انجام دهيد .همچنين آموزش هاي لازم را جهت نحوه كار كردن با دستگاه ببينيد .بدين ترتيب هم عمر مفيد دستگاه افزايش يابد و هم كيفيت چاپ ارتقا يابد .

 محبوب ترين نوع پرينتر

امروزه پرينترهاي HP از پرينترهاي محبوب مي باشند .  فروش و ارائه انواع چاپگر HP با بالاترين كيفيت  يكي از حوزه هاي تخصصي اين مجموعه  مي باشد. در واحد فروش افراد و مشاوران توانمندي جهت ارائه خدمات بهتر به شما عزيزان حضور دارند . شايان ذكر است كه نحوه كار با دستگاه به اپراتور آموزش داده مي شود .

تعمير توسط افراد متخصص ،صرفه جويي در هزينه و زمان

براي تعمير پرينتر هاي خود بايد به افراد متخصص و مجرب مراجعه نماييد تا بهترين خدمات را به شما ارائه دهند . تعميرات پرينتر HP به صورت تخصصي و حرفه اي در اين مركز انجام مي گردد. ما با در اختيار داشتن تجهيزات مدرن و نيروهاي متخصص و حرفه اي با ارائه گارانتي ، خدمات تعميرات انواع پرينتر هاي ليزري ، سوزني ، جوهر افشان و ...را در كوتاهترين زمان و با كمترين هزينه و بهترين كيفيت ارائه مي نماييم .

يكي از ويژگي هاي اين مركز امكان ارائه خدمات تعميراتي در محل مي باشد كه باعث صرفه جويي در وقت و هزينه شماست  .

كارشناسان فروش ماشين هاي اداري تهران نارا نوين در صورت نياز به تعويض قطعه ،همواره از قطعات جايگزين باكيفيت واصلي  استفاده مي كنند.

منبع: تهران نارا نوين

چرا پرينت ها تكرار ميشوند ؟

۲۴ بازديد

تكرار مطالب چاپ شده در سطح كاغذ

Ghosting

تكرار مطالب در سطح كاغذ توسط بسياري از كاربران عنوان مي گردد. مطالب و يا تصاوير چاپ شده توسط پرينتر hp چند بار پياپي روي صفحه كاغذ چاپ مي شوند و يا به عبارت ديگر مطالب داراي سايه يا تكرار هستند.

چرا پرينت ها تكرار ميشوند ؟

در حقيقت چند عامل ميتواند دليل اين موضوع باشد

1- اين يك مشكل ساده الكتريكي در درون پرينتر است . قسمت پاور يا هاي ولتاژ (High Voltage) به درستي عمل نمي كند. پودر منتقل شده ازكارتريج بر روي درام به صورت كامل به كاغذ منتقل نمي شود . بنابراين با هر بار چرخش يك كپي كمرنگ تر از متن يا تصوير چاپ شده قبل را روي كاغذ پرينت مي كند.

2- ممكن است اين حالت به دليل خرابي قطعات درون كارتريج رخ دهد .فرضا اگر از كارتريج هاي بدون كيفيت و يا ارزان قيمت استفاده مي‌كنيد. اين احتمال وجود دارد كه در طول دوره مصرف درام آسيب‌ديده و نتواند عملكرد صحيح و درستي داشته باشند .بنابراين مشكل تكرار مطالب چاپ شده در سطح كاغذ توسط پرينتر hp رخ مي دهد.

توجه كنيد كه همه قطعات درون پرينتر و يا كارتريج براي تعداد مشخصي از چاپ و پرينت طراحي و توليد شده‌اند. بنابراين رعايت دوره مصرف و انجام سرويس دوره اي پرينتر اچ پي ميتواند از بروز چنين خطاهايي جلوگيري كند. در نتيجه اين مسيله كاربر را پيش از هر مشكلي نسبت به رفع آن هوشيار مي كند. ضمناً كارتريج ها نيز از اين قانون مستثني نيست. استفاده از كارتريج هاي تقلبي و بدون كيفيت مي‌تواند علاوه بر به وجود آوردن مشكلات سلامتي براي كاربر ، دستگاه را نيز با آسيب هاي اساسي و جدي تري مواجه كند.

3- عدم كاركرد صحيح فيوز و خراب شدن قطعات درون آن نيز باعت تكرار مطالب و تصاوير در هنگام پرينت ميشود.

براي رفع هر گونه مشكلات موجود در دستگاه خود ميتوانيد از تيم مجرب و حرفه اي تهران نارا نوين بهره بگيريد. همچنين تيم پشتيباني ما اماده ارايه خدمات به كاربران خود ميباشد.  02188827729 - 02188140115 -02188140121 - 02188322381 - 02188304127 -09123761288 موسوي  -   09123808184 نوري

منبع:تهران نارا نوين

دلايل تار بودن صفحات چاپ شده توسط پرينتر اچ پي

۲۴ بازديد
2- تار و يا ناخوانا بودن صفحات چاپ شده
Printed Pages are Fade

تار شدن صفحات چاپي در پرينتر اچ پي / پرينت كمرنگ در پرينتر / ناخوانا بودن پرينت در تمام صفحه و يا بخشي از آنبه دليل وجود يكي از مشكلات زير است. با بررسي موارد گفته شده و استفاده از راهكارهاي هوشمندانه ميتوانيد به رفع اوليه اين مشكل در پرينتر اچ پي اقدام كنيد .در نتيجه از كيفيت پرينت بهتر و دقت بالاتري در خروجي تصاوير برخوردار شويد.

وضعيت كارتريج را بررسي كنيد

اولين و ساده ترين مشكل در خصوص تار چاپ شدن صفحات توسط پرينتر مشكل تمام شدن شارژ كارتريج و نياز به تعويض آن است .در حقيقت ميزان پودر انتقال داده شده از كارتريج بر روي كاغذ كاهش پيدا كردهاست. در نتيجه آن صفحات چاپ شده توسط پرينتر اچ پي تار و يا ناخوانا خواهد بود ، اين مشكل به دليل عدم وجود پودر يا تونر به مقدار كافي در كارتريج است . با راه حلي ساده ميتوانيد براي مدت كوتاهي مشكل را كمتر كنيد فقط كافيست باتكان دادن كارتريج بصورت افقي به تعداد چند صفحه ديگر از ميزان تونر باقي ماده در كارتريج استفاده كنيد . در نهايت اين امر صفحاتي با كيفيت بهتر چاپ كنيد.

بررسي حالت پرينت كمرنگ در پرينتر

پرينتر هاي اچ پي داراي قابليت چاپ اقتصادي ميباشند . در اين حالت چاپگر خود را به محوي تنظيم ميكند تا ميزان كمتري از پودر را براي چاپ استفاده كند. بنابراين  بررسي كنيد كه به صورت ناخواسته و يا توسط فرد ديگري دستگاه در حالت چاپ اقتصادي يا Economode قرار نگرفته باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص فعال بودن اين حالت مي توانيد وضعيت پرينتر را مشاهده كنيد. از تنظيمات آن پرينت بگيريد.

اگر كيفيت چاپ صفحات پايين است و يا صفحات پرينت شده توسط پرينتر اچ پي تار و يا ناخوانا مي باشند بهتر است گزينه ي Economode را غيرفعال كنيد.  يا آن را در حالت higher Quality قرار دهيد.

لطفاً توجه داشته باشيد عدم شارژ كارتريج و تهيه كارتريج هاي با كيفيت مي تواند از بروز آسيب هاي جدي به پرينتر و سلامت افراد جلوگيري كزده و كيفيت چاپ بالايي را به كاربران از اولين روز استفاده تا آخرين روز نمايش دهد.

براي رفع هر گونه مشكلات موجود در دستگاه خود ميتوانيد از تيم مجرب و حرفه اي تهران نارا نوين بهره بگيريد. همچنين تيم پشتيباني ما اماده ارايه خدمات به كاربران خود ميباشد.  02188827729 - 02188140115 -02188140121 - 02188322381 - 02188304127
09123761288 موسوي    -    09123808184 نوري
منبع: تهران نارا نوين

رفع مشكل گير كردن كاغذ در پرينتر اچ پي

۲۸ بازديد
1- گير كردن كاغذ در پرينتر
Paper jam Error

همه پرينترها دير يا زود با مشكل گير كردن كاغذ در پرينتر برخورد خواهند كرد و اين خطا مي تواند به دلايل وجود مشكلات متفاوتي رخ دهد. غالباً اين خطا هنگامي رخ مي دهد كه كاربران از سيستم هاي پرينت و نوع پرينتري كه در اختيار دارند آگاهي ندارند.  موجب شود تا كاغذ با جنس اشتباه و يا غير استاندارد را درون پرينتر قرار دهند .

انتخاب بهترين كاغذ براي استفاده در پرينتر hp

بايد توجه داشت كه براي اجراي دستور چاپ لازم است تا چرخدنده ها و سيستم هاي مكانيكي درون پرينتر فعال شده و كاغذ را از سيني هاي ورودي به دورن چاپگر بكشند. با انتقال آن در مسير پرينت به سمت خروجي هدايت كنند. هرگونه اختلال در روند صحيح كاركرد غلتك ها  موجب شود تا كاغذ در درون پرينتر گير كرده و به كاربر خطاي گير كردن كاغذ در پرينتر يا Paper Jam نمايش داده شود .

روش برطرف كردن مشكل گير كردن كاغذ در پرينتر

اولين راهكار و پيشنهاد براي عدم برخورد با  انجام سرويس هاي دوره اي و بررسي مشكلات اوليه در پرينتر توسط كارشناسها و يا افراد متخصص مي باشد. هرچند سرويس دوره اي مي تواند هزينه اي ناچيز براي كاربران ايجاد كند اما از بروز هزينه‌هاي سنگين و يا از كار افتادن كامل پرينتر جلوگيري كرد. اين امر سبب ميشود تا پيش از وقوع هر خرابي مشكل را پيش بيني و آن را برطرف كنيد.

قرار دادن صحيح كاغذ درون پرينتر

قرار نگرفتن صحيح كاغذ در مخزن ورودي و يا به اصطلاح بهتر ورود كاغذ به صورت كج به درون پرينتر مي‌تواند موجب وقوع اين مشكل شود. لذا هنگامي كه گاغذ گير كرده در پرينتر را خارج ميكنيد حتما بررسي كنيد كه درون پرينتر ضامن هاي نگهدارنده كاغذ به درستي در كنار كاغذها قرار داده شده باشند .مهم است كه كاغذ به راحتي و بصورت مستقيم به دون پرينتر وارد شود.

استفاده از كاغذ سالم

استفاده از كاغذ هاي مچاله شده و پاره و يا برگه هايي كه داراي متعلقاتي مثل سوزن منگنه و يا سوزن ته گرد هستند درون پرينتر گير ميكند. اين امر علاوه بر ايجاد مشكلات جدي براي دستگاه كاربر را با خطاي گير كردن كاغذ در  پرينتر مواجه خواهند كرد.

تعويض قطعات و يا تعمير آنها

عوض كردن و يا تعمير قطعات خراب ، چرخ دنده‌ها و يا غلطك هاي آسيب ديده براي كاربران كاري سخت و بعضاً غير ممكن است. اما اين امر سبب محافظت از دستگاه براي جلوگيري از بروز مشكل و يا بيرون كشيدن كاغذ از درون پرينتر كاري آسان و پيشگيرانه است.

اگر در هنگام روند پرينت متوجه شديد كه پرينتر بصورت همزمان دو يا چند برگه را به داخل ميكشد بايد دستگاه را تعمير كنيد. ورود چند كاغذ همزمان به درون پرينتر باعث گير كردن كاغذ در چاپگر شده و به آن آسيب جدي وارد ميكند.

تكنولوژي پيشرفته در پرينتر هاي جديد

امروزه پرينتر هاي اچ پي با توجه به تكنولوژي هاي پيشرفته و داشتن سنسور ها در نقاط حساس از ابتدا تا انتهاي عمليات چاپ را رصد ميكند. هرگونه مشكل يا خطاي پيش آمده را در محل دقيق آن به كاربر اعلام مي‌كند . بنابراين با كمي دقت و توجه به نوع و يا كد خطاي نمايش داده شده بر روي پرينتر يا مطالب نوشته شده روي صفحه نمايش دستگاه مي توانيد به سادگي آن را جستجو و تا رفع كنيد.

خرابي فيوز و غلتك هاي درون آن و مشكل گير كردن كاغذ در پرينتر ليزري اچ پي

يكي ديگر از دلايل اساسي براي رفع اين مشكل در پرينتر مشكل خرابي هاي به وجود آمده در قسمت فيوزر و يا غلطك هاي درون آن مي باشد .به دليل بروز مشكلات اساسي قطعاً مي بايست دستگاه توسط كارشناس و افراد متخصص بررسي شود.

استفاده مكرر از پرينتر و وقوع مشكل گيركردن كاغذ در آن

نكته مهم عدم توجه به خرابي هاي پرينتر به خصوص گير كردن هاي متوالي كاغذ در پرينتر و استفاده هاي مكرر از پرينتر است.  گير كردن كاغذ در درون آن مي‌تواند موجب خسارت‌هاي مالي سنگين تر به پرينترشود. بنابراين پيشنهاد مي‌كنيم در اولين فرصت و با مشاهده تكرار مشكل گير كردن كاغذ در پرينتر اين خطا را جدي بگيريد.

تهران نارا نوين

براي رفع هر گونه مشكلات موجود در دستگاه خود ميتوانيد از تيم مجرب و حرفه اي تهران نارا نوين بهره بگيريد. همچنين تيم پشتيباني ما اماده ارايه خدمات به كاربران خود ميباشد.  02188827729 - 02188140115 -02188140121 - 02188322381 - 02188304127
09123761288 موسوي -  09123808184 نوري

منبع: تهران نارا نوين

همه چيز درباره اسكنر ها،انواع اسكنر،راهنماي جامع در خريد اسكنر

۲۴ بازديد
اسكنر چيست؟

در دنياي كنوني، براي انتخاب و خريد هر وسيله، نياز به دانش و مطالعه است. بدون دانش و داشتن راهنماي خوب، نمي توان گزينه اي مناسب انتخاب كرد. اگر قصد خريد يك قطعه الكترونيكي داشته باشيد، اهميت اين اطلاعات و دانش دو برابر مي شود.كادر تخصصي و مجرب تهران نارا نوين نكاتي مهم در خريد اسكنر گردآوري كرده است. اسكنرها، دستگاه هايي هستند كه با قرار دادن عكس و يا سند كاغذي روي آن، براي شما نسخه الكترونيكي تهيه مي كنند. عملكرد اسكنر دقيقا، عكس پرينتر است. پرينترها اسناد الكترونيكي را به اسناد كاغذي تبديل مي كنند. در مقابل، اسكنرها، اسناد كاغذي را به اسناد الكترونيكي تبديل مي كنند.

پرسش هاي متداول.....

يك اسكنر مناسب چه ويژگي هايي دارد؟ چه نوع اسكنري بخريم؟ كدام مدل اسكنر متناسب با نيازهاي شما است؟ اگر شما نيز قصد خريد اسكنر داريد و با اين سوالات مواجه هستيد، در ادامه مي توانيد با نكاتي مهم در خريد اسكنر در خريد بهترين دستگاه اسكنر آشنا شويد.

دقت (وضوح تصوير) و سرعت اسكنر

يكي از معيارهاي مهم در خريد اسكنر، دقت (وضوح تصوير) لامپ تصوير آن است. براي سنجس دقت اسكنر از واحد نقطه در اينج (Dot Per Inch) DPT استفاده مي شود. اين معيار نشان مي دهد كه چند نقطه از تصوير در هر اينچ توسط اسكنر ثبت مي شود. اگر به دنبال خروجي تصاوير با كيفيت بالاتر هستيد، مي بايست به دنبال اسكنر با دقت تصوير بالا باشيد. براي مصارف معمولي، دقت ۳۰۰ تا ۶۰۰ نقطه در اينچ نيز مي تواند كفايت كند. ۴۸۰۰ و ۹۶۰۰ نقطه در اينچ نيز به عنوان كيفيت هاي بالاتر شناخته مي شوند.

تكنولوژي هد اسكنر

هد اسكنر، قلب اسكنر محسوب مي شود. دقت، سرعت و كيفيت اسكن يك سند از هد اسكنر نشأت مي گيرد. اسكنرها ازجمله اسكنر اچ پي و يا اسكنر كانن از دو نوع تكنولوژي سنسور هد بهره مي برند: تكنولوزي CCD (Charge Couple Device) و تكنولوژي CIS (Contact Image Sensor). تكنولوژي CCD به مراتب كارايي، دقت و كيفيت فوق العاده اي داشته و بيشتر در اسكنرهاي حرفه اي تعبيه مي شوند. اسكنرهاي با سنسورهاي داراي تكنولوژي CIS، حجم كوچك تر و مصرف انرژي پايين تري دارند. همچنين اسكنرهاي داراي اين تكنولوژي، اغلب نياز به سيم برق جداگانه ندارند. برق خود را از طريق سيم رابط متصل به رايانه تأمين مي كنند. براي اسكنرهاي CCD، مي بايست از سيم رابط جدا به پريز برق استفاده كنيد.

عمق رنگ اسكنر

عمق رنگ، تعداد رنگ هايي است كه اسكنر قادر به شناسايي و ذخيره سازي آن هاست. با واحد بيت در پيكسل اندازه گيري مي شود. يك اسكنر مناسب، مي بايستي بتواند حداقل ۳۶ بيت رنگ را شناسايي كند. امروزه با پيشرفت تكنولوژي، بسياري از اسكنرهاي خانگي با شناسايي ۴۸ بيت رنگ در پيكسل، يك كيفيت رنگ مناسب ارائه مي دهند.

ناحيه اسكنر

حداقل ناحيه اي كه براي اسكن نياز داريد، ۵٫۸ در ۱۱٫۷ است كه به راحتي مي توانيد يك برگ A4 را اسكن كنيد. اگر به دنبال اسكن سندي بزرگ تر از اين اندازه هستيد، مي بايست به دنبال يك اسكنر مناسب باشيد. البته قيمت اسكنر هاي با ناحيه بزرگ تر در مقايسه با ساير مدل ها، گران تر است.

Interface

رابط يا Interface، در واقع پل ارتباطي بين اسكنر و كامپيوتر است. يكي از مهم ترين نكاتي كه مي بايست در هنگام خريد اسكنر درنظر بگيريد، اين است كه اسكنر و كامپيوتر، هر كدام از چه رابط هايي پشتيباني مي كنند. پورت USB2 ازجمله پورت هايي است كه سادگي و سرعت بسيار بالايي دارد. پس به اين موضوع دقت كنيد؛ اگر كامپيوتر شما از پورت USB2 پشتيباني مي كند (كه اكثر سيستم هاي امروزي از USB2 پيروي مي كنند)، حتماً اسكنري انتخاب كنيد كه از اين رابط برخوردار است.

انواع اسكنر

اسكنر باركد، اسكنر ورق A3 يا A4، اسكنر موبايل، اسكنر عكس، اسكنر چندكاره و چند مدل ديگر، از انواع محبوب اين وسيله هستند. حال شما بايد از خود بپرسيد كه آيا كسي كه براي اتصال اسكنر به موبايل خود نياز به اين وسيله داشته باشد، به دنبال خريد اسكنر چند كاره با سايزي اندازه يك جعبه ميوه خواهد رفت؟ مسلماً پاسخ اين سؤال خير است.

اسكنرهاي مسطح

نوعي از اسكنرها هستند كه شبيه به دستگاه‌هاي كپي بوده و معمولاً براي كارهاي سنگين مانند انتشارات و چاپ خانه‌ها از آن‌ها استفاده مي‌شود. اين وسيله در ابعادي بزرگ طراحي شده و امكان اسكن يك كاغذ كوچك تا كتاب‌هاي ضخيم و قطور در آن‌ها فراهم است.

اسكنرهاي عكس

داراي پردازنده هايي خاص براي اسكن تصاوير با كيفيت فوق العاده بالا بوده كه عكاسي‌ها، ميزبان اصلي آن‌ها هستند.

اسكنرهاي چند كاره

اداري و يا خانگي در كنار اسكن، موارد ديگري مانند فكس، كپي و پرينت را نيز انجامميدهد.انتخابي عالي براي افرادي خواهند بود كه ميزان استفاده آن‌ها از همه اين موارد، معقول و منطقي است.

 اسكنرهاي قابل حمل

نيز نوعي ديگر از انواع اسكنر هستند كه در سال‌هاي اخير كاربرد زيادي پيدا كرده اند.

اطلاعات لازم براي خريد اسكنر

حال كه با انواع اسكنر و كاربرد هر يك از آن‌ها آشنا شده ايد، مي توانيد مشخصات ظاهري آن‌ها را براي انواع شغل‌ها استخراج نماييد. اطلاعاتي كه براي خريد آنلاين اسكنر و يا حضوري آن خواهيد داشت، موارد زير خواهند بود.

قالب لازم براي اسكن

سايت‌هاي آنلاين فروش اسكنر معمولاً بايد اين اطلاعات را در معرفي محصولات و جزئيات آن‌ها نگاشته باشند. شما به دنبال چه قالبي براي اسكن هستيد؟ A4، A3 يا موراد ديگر، اين مشخصه در انتخاب نوع اسكنر بسيار مهم خواهد بود.

وضوح تصوير لازم

وضوح تصوير اسكنر 200 ppi براي كارهاي معمولي و وضوح تصوير 300 ppi براي انجام كارهاي استاندارد تعريف شده هستند. براي برخي موارد تخصصي شما بايد از ميزان وضوح تصوير لازم مطلع باشيد.

سازگاري

هر سيستمي با هر اسكنري سازگار نيست. از اين رو بايد از قبل درباره سيستم خود و اسكنرهاي سازگار با آن بررسي‌هاي لازم را انجام دهيد.

ظرفيت اسكنر

حجم اسناد مورد نياز براي اسكن به صورت روزانه و ماهانه تأثير مستقيمي در انتخاب اسكنر خواهد داشت.

سرعت اسكن

سرعت هر اسكنر با واحد ppm در آن مشخص است. البته اين واحد در برخي موارد براي صفحه‌هاي يك طرفه و برخي نيز براي صفحه‌هاي دو طرفه بيان مي‌شود كه بايد به آن دقت داشته باشيد.

اسكن دو طرفه

وجود اين آيتم مي تواند روي قيمت دستگاه تأثير داشته باشد. از اين رو در صورت نياز، آن را نيز جزء ملاك‌هاي خود قرار دهيد.

مزاياي استفاده از يك اسكنر

اطلاع از مزاياي اسكنرها مخصوصاً براي فروشنده‌ها و كساني كه خود ارائه دهنده اين محصولات هستند، بسيار مهم و حياتي است. آن‌ها بايد بهترين راهنما براي خريد مشتريان خود باشند. اينكه چه اسكنري براي چه شغلي اولويت دارد را شما بايد به عنوان يك فروشنده در اختيار مشتريان خود قرار دهيد. مزاياي زير در معرفي اسكنرها را در نظر داشته باشيد:

دسترسي به اسناد در هر جايي از دنيا

وجود اسكنر باعث مي‌شود تا شما براي داشتن يك سند به گوشه كنار دنيا سفر نكنيد. يك كپي نرم از اسناد خود اسكن كرده و آن را در رايانه شخصي خود ذخيره نماييد. حالا در هر جايي از دنيا بدون داشتن هارد كپي اين مدارك، به آن‌ها دسترسي خواهيد داشت.

استفاده از كاغذ كمتر

تصور كنيد كه به جاي استفاده از اسكنر قرار باشد، پشت سر هم كاغذ و كاغذ مصرف كنيد. براي ابلاغ يك بخشنامه مختصر در يك سازمان بزرگ به صورت كاغذي شما احتمالاً نياز به مصرف كاغذ تهيه شده از يك جنگل بزرگ را خواهيد داشت.

راندمان بالا

با استفاده از اسكنر، علاوه بر كاغذ بازي‌هاي كمتر و وقت گير، روند كار بسيار ساده و راحت شده و دسترسي به اسناد و مدارك نيز براي همه سريع‌تر خواهد بود.
از خريد اسكنر نترسيد. مشخصات و ويژگي‌هاي همه انواع اسكنرها روي بسته بندي و بدنه اصلي آن‌ها درج شده است. حرفه‌اي‌ترين افراد نيز در هنگام خريد اين وسيله، اين جزئيات را دقت نموده و از همين بخش براي انتخاب اسكنر مورد نياز خود بهره مي برند.

منبع: tehrannaranovin

مشكلات رايج كارتريج تونر

۲۶ بازديد

شايعترين خرابي كارتريج تونر معمولاً به دليل مشكلات مربوط به واحد درام است

يكي از مشكلات رايج كارتريج تونر هنگامي كه OPC Drum Unit و تمام اجزاي آن در وضعيت مطلوبي نباشند ، كيفيت چاپ به خطر مي افتد.درام داراي بليدي است كه هر نوع تونر اضافي رااز سطح آن جدا مي كند ، همچنين از كاغذ و كمربند انتقال خارج مي كند. مشكلات كاتريج تونر موارد ديگري را نيز ممكن است شامل شود كه به تمامي آن ها سعي شده در اين مقاله اشاره شود.

در زير بسياري از موارد مربوط به واحدهاي تونر و طبل و همچنين مواردي كه نشانگرهاي مطلب را براي جستجو در صفحه چاپ شده نشان مي دهد. يك كارتريج تونر عمومي با كيفيت بالا نبايد هيچ نقص مورد بحث در زير را نشان دهد.

اما اغلب تونرهاي ارزان قيمت و ضعيف به دليل تكنيك هاي ضعيف توليد نقايص مختلفي را نشان مي دهند.تأكيد مي كنيم كه اگر قصد استفاده از تونرهاي غير اصيل را داريد ، حتما آنها را از يك فروشنده معتبر خريداري كنيد.

شايع ترين ايراد درام OPC

كاملا عمودي و بسيار عمودي خط عمودي كه طول صفحه را كامل مي كند.

طبل خراشيده شده را به طور كلي ناشي از مواد خارجي يا ايجاد تونر روي بليد نشان مي دهد كه در حين چرخش ، حلقه اي را در اطراف طبل خراش مي دهد

نقاطي كه به طور مساوي در صفحه تكرار مي شوند

اين نشانگر تراشه در سطح درام است كه معمولاً به عنوان "سوراخ سوراخ" گفته مي شود. فاصله بين نقاط بستگي به محيط طبل (عموماً 4 بار) دارد. برخي از سوراخ هاي سوراخ دار ، با بررسي دقيقتر ، مي توانند مواد خارجي تشكيل دهند. با يك پنبه پنبه و الكل ايزو پروپيل حذف مي شود.

نقاطي كه به طور مساوي در صفحه تكرار مي شوند ، همراه با يك باند افقي در طول صفحه

نقاط نشان دهنده يك سوراخ سوراخ و باند در صفحه است. كوتاه را در برابر PCR نشان مي دهد ، كه به دليل سوراخ سوراخ است.

لكه هاي تونر در طول صفحه كه به طور عمودي از هم جدا مي شوند

ناشي از پوشش طبل آسيب ديده نور (نور خورشيد). فاصله اسميرها به طور كلي 4 برابر به طبل طبل بستگي دارد. قرار گرفتن درام در معرض نور براي مدت طولاني ، به پوشش / فيلم آسيب مي رساند.

خطوط نازك در صفحه به همان اندازه فاصله دارند
محور طبل را محاسبه كنيد.اگر خطوط نازك با فاصله طبل فاصله يكسان داشته باشيد ، در آن صورت Wiper Blade پوشش درام را مشخص كرده است. اين به طور كلي با دوره هايي اتفاق مي افتد كه بليد هنگام استراحت در مقابل طبل قرار مي گيرد. گرما همچنين مي تواند در اين امر نقش داشته باشد.
 
"مسير لاستيك" را در سمت راست يا سمت چپ صفحه خاكستري كنيد

اين مسئله همچنين گاهي اوقات به عنوان ماسه هاي بادي باد توصيف مي شود. در اثر طبل فرسوده ايجاد مي شود. اين نشان مي دهد كه پوشش طبل يا فيلم در حال شروع به نازك شدن است.

بعدي رايج ترين مسئله كارتريج تونر كه ناشي از مشكلي با Wiper Blade است. پس از انتقال تصوير از طبل به كاغذ يا طبل به كمربند انتقال ، يك تونر زباله باقيمانده در سطح طبل وجود خواهد داشت كه بايد قبل از انقلاب بعدي درام تميز شود. كار Wiper Blades جمع آوري ، تميز كردن و خراش دادن هر گونه تونر زباله باقيمانده از سطح درام است . و آن را درون قيف تونر زباله مي گذارد.

 

شايعترين خرابي تيغه بليد است

خط پايين به پايين صفحه

اين امر در اثر برش يا نيك زدن در تيغه ايجاد مي شود كه قادر به جمع آوري ، تميز كردن و خراشيدن تونر از سطح درام ها نيست. به طور موثري باعث مي شود يك نشانه روكش شده در

.صفحه قرار گيرد. اين را مي توان به تيغ هاي فرسوده نيز نسبت داد

صفحه خاكستري با تونر قابل مشاهده در درام

Wiper Blade براي تميز كردن تونر باقيمانده از درام ، فشار كافي به طبل وارد نمي كند ، و سپس فرايند چاپ اعمال مي شود. اين مشكل اغلب به دليل عدم صحيح نصب تيغه برف پاك كن است (به درستي پيچ خورده نيست ، كف آب بندي صحيح و غيره). همچنين مي تواند ناشي از يك تيغه برف پاك كن (بليد) قديمي باشد. كه باعث اضافه كاري شده است. تيغه محكم فشار كافي به سطح طبل وارد نمي كند. كه به نوبه خود قابليت جمع آوري ، تميز كردن و خراشيدن تونر . Polyeurethane ، رنگ زرد مايل به زرد است

 
تيغه ضعيف روغن كاري شده ، انقلاب طبل را به دست مي گيرد

Wiper Blade به طور مداوم به طبل فشار مي آورد ، اگر تيغه ضعيف روغن كاري شود ، به درام مي چسبد. در همان جهت حركت مي كند. هنگامي كه تيغه پرت شد ، فشار زيادي روي طبل وارد مي شود. اغلب آن را كاملاً تصرف مي كند يا براي تبديل آن به يك نيروي عادلانه احتياج دارد. عموماً اين امر با صداي بلند كليك از پرينتر همراه خواهد بود ، خوشبختانه چاپگر كلاچ دارد تا از ريزش چرخ دنده ها جلوگيري شود. از بروز بيشتر صدمات جلوگيري كند. برخي كارتريج هاي رنگي سازگار با استفاده از تونر زرد را به عنوان روان كننده مشاهده مي كنيد ، تونر زرد به نظر مي رسد نرم تر و نرم تر است . كاملاً به خوبي به عنوان فرم روان كننده پودري عمل مي كند.

شكست غلتك مغناطيسي

آستين مغناطيسي به طور موثري يك غلتك آلومينيومي روكش شده است كه با استفاده از جذابيت مغناطيسي ، تونر را از محفظه تأمين به طبل منتقل مي كند. براي خراب كردن آن آستين مغناطيسي غلتكي را با همان شكل آستين مغناطيسي متصل مي كند. در انتهاي آستين يك تماس الكتريكي وجود دارد كه براي تقويت جذابيت مغناطيسي بار آن اعمال مي شود. روكش رسانا مشكي كه در آستين مغناطيسي يافت مي شود.

از مواد رساناي مختلفي با هدف حمل تونر ساخته شده است. بيشتر خرابي ها معمولاً به دليل خراش و يا ساييدگي بيش از حد پوشش است. ذرات تونر به طور كلي ساينده هستند ، هنگامي كه با فشار پزشك تيغه پزشك / فشار دادن تونر در برابر غلتك آستين مغناطيسي تركيب مي شود ، به طور موثري باعث سايش پوشش مي شود. بعضي از كارتريج ها به جاي يك غلتك مغناطيسي از يك Roller Developer استفاده مي كنند.

شايع ترين علل خرابي غلتك مغناطيسي

چاپ سبك

غلتك مغناطيسي فرسوده احتمالاً دليل اصلي وقوع چاپ نور است. يك پوشش رسانا سياه وجود دارد كه با گذشت زمان آستين را مي پوشد. اگر روكش روي غلتك مغناطيسي نازك يا كاملاً از آن پوشيده شود ، مي توانيد از نظر باريك روكش سياه رساناي سياه را كمرنگ كنيد (پوشيدن نازك) يا حتي لوله هاي آلومينيومي را كه در زير آن قرار دارد ، آشكار كنيد. اين نوع خرابي بيشتر در مناطق سياه و مقياس خاكستري نشان داده مي شود. متن عادي معمولاً اين نوع مسئله را نشان نمي دهد.

حفره هاي سفيد در چاپ

اين امر در اثر خراش و يا گچ در پوشش آستين مغناطيسي ايجاد مي شود. به طور معمول يك يا دو خراش مشكلي ايجاد نمي كند ، هرچقدر هرچه خراش بيشتر باشد ، حفره هاي احتمالي بيشتري وجود خواهد داشت. اين خصوصاً در شرايطي كه خراشها در يك مكان كلي يكسان هستند صادق است.

باند سبك و تاريك در صفحه

اين ناشي از يك غلتك مغناطيسي خم يا پيچ خورده است. اين حالت معمولاً زماني اتفاق مي افتد كه يك هاب (مخصوصاً فلز) با زاويه اي به آستين فشار داده شود. توپي هاي فلزي بايد با يك پرس مخصوص و با ظرافت ظريف برداشته شده و جايگزين شوند.

چاپ متناوب

يك تماس با آستين مغناطيسي شارژ را از پرينتر به پوشش سياه رسانا در سطح آستين مغناطيسي منتقل مي كند. اگر مخاطب از شكل خم شده باشد ، بيش از حد بيش از حد گريس الكتريكي اعمال شده و يا به درستي نصب شده است ، مي تواند صفحات سبك يا خالي (اغلب خالي) را چاپ كند.

PCR (غلطك شارژ اوليه)

PCR غلطكي است كه شارژ مورد استفاده در دريل سيلندر را كنترل مي كند. اصولاً شارژ يكنواخت اوليه را بر روي درام قرار مي دهد و به سمت انتهاي چرخه بار ديگر با استفاده از يك بار يكنواخت بار را باقيمانده را پاك مي كند.

اين منجر به چرخه چاپ بعدي مي شود (هر چرخه درام يك چرخه در نظر گرفته مي شود). به دليل اين نقش دوگانه ، برخي از نارسايي هاي شديد وجود دارد كه مي تواند از PCR ناشي شود. بيشتر اين خرابي ها بيشتر در زمستان مشاهده مي شود كه در آن رطوبت كم است و نه در تابستان كه زياد باشد (اين امر به دليل ايجاد استاتيك است).

شايع ترين نارسايي هاي PCR

شبح سازي

Ghosting معمولاً به عنوان تكرار چاپ قبلاً در صفحه اعمال مي شود (تكثير). بيشتر ديده مي شود كه تكرار چاپ متراكم وجود دارد ، اما مي تواند بسته به شدت بار اضافي ، تمام سطوح تراكم را تكرار كند (چاپ تكرار شده با چگالي كمتر توليد مي شود و تقريباً همانند چاپ سيليكون چاپ مي شود ، از اين رو اصطلاح توصيفي "Ghosting" است. بطور كلي از مشكل مربوط به بارگيري ناشي مي شود.

برش يا سوراخ در PCR

اين منجر به يك علامت سياه تكراري در مسافت برابر با دور غلتك مي شود. بعضي اوقات اين علائم مي توانند در درام سيلندر طبل ايجاد شوند ، و در هنگام ايجاد يك باند تيره به صورت افقي در صفحه ، بار اضافي را در درام بكشند و تونر اضافي را جذب مي كنند. علائم و "باند" در طبيعت تكراري خواهند بود (تكرارهاي 7+ در پايين صفحه).

نقاط تصادفي در صفحه

اينها مي توانند نقاط سياه يا نقاط سفيد باشند. اين ناشي از پودر روغن كاري اضافي كه به PCR مي چسبد ايجاد مي شود. اين نقاط بسته به محيط PCR (تكرارهاي 7+ در پايين صفحه) از نظر ماهيت تكراري خواهند بود.

علائم عمودي در چاپ ، عموماً در LHS يا RHS صفحه مشاهده مي شود

اگر كارتريج هنوز تازه باشد و مارك هاي آن روي لكه يا اسمير مانند رنگ روي چاپ ظاهر شود ، به طور كلي اين بدان معني است كه PCR با گريس رسانا مشخص شده است. معمولاً در چاپ LHS يا RHS در نزديكي PCR Clip / Housing (كاربرد گريس رسانا تصادفي به پوشش PCR) قرار دارد. اگر چاپ مداوم انجام شود ، گريس آغشته مي شود و به Drum ectively منتقل مي شود و به صورت عمودي در ناحيه اسمير چاپ ضعيفي مي دهد.

توسعه دهنده غلتك

A Developer Roller يك شافت فلزي است كه در لاستيك سيليكون با يك پوشش سطحي مخصوص طراحي شده است. اين روكش و Silicon Rubber هم در ذخيره و آزاد سازي بار الكتريكي كمك مي كنند. توسعه دهنده غلتك بسيار شبيه به يك غلتك مغناطيسي است ، زيرا هر دو در انتقال تونر از محفظه تأمين تونر (قيف) به واحد طبل كمك مي كنند. اصلي ترين تفاوت بين اين دو ، نحوه برخورد آنها در جذب و دفع تونر است.

يك غلتك مغناطيسي با استفاده از شارژ مغناطيسي ، جايي كه به عنوان يك غلتك توسعه دهنده از بار الكتريكي براي جذب و دفع استفاده مي كند. تونر مبتني بر مغناطيسي از يك غلتك مغناطيسي استفاده مي كند ، اگر تونر شارژ شود از يك غلتك برنامه نويس استفاده مي شود.

عمده ترين مشكلات توسعه دهنده غلطك

چاپ سبك

يك روكش سطح سطحي توسعه دهنده فرسوده يا كثيف اغلب علت چاپ سبك است. اين پوشش در طي يك دوره زماني از بين مي رود و مي تواند توسط ساير عوامل مانند محيط (گرما) ، فشار نامناسب دكتر تيغه يا مواد پوشش سطح نادرست / كثيف تسريع شود. اين نوع خرابي بيشتر در مناطق سياه و مقياس خاكستري نشان داده مي شود. متن عادي به راحتي اين نوع مسئله را آشكار نمي كند مگر اينكه در موارد بسيار شديد باشد. در واقع تونر كمتري نسبت به حالت عادي به توسعه دهنده غلطك جذب مي شود.

چاپ تاريك يا بيش از حد

چاپ تاريك يا بيش از حد در صفحه مي تواند ناشي از نادرست تميز كردن محصولات در توسعه دهنده باشد. پوشش سطح تعادل شكننده اي از قطعات / مواد براي كمك به جذب يا دفع تونرهاي خاص است. اين تعادل هنگام استفاده از محصولات تميزكننده مختل مي شود ، كه مواد افزودني (باقي مانده) را بر روي سطح سطح مي چسبانند يا مي گذارند. اكثر مواد تميز كننده خيلي خشن هستند و اغلب به نوار برخي از روكش ها ختم مي شوند. اين اجازه مي دهد تا توسعه دهنده غلطك بيش از حد بيش از حد باعث ايجاد تونر اضافي شود كه منجر به تيرگي يا بيش از حد چاپ مي شود.

نشانه هاي رنگي تكراري برابر مقاومت در برابر چاپ

تكرارهايي كه در همان محيط اندازه گيري مي شوند كه توسعه دهنده غلتك (محيط كوچكتر) نشان مي دهد غلتك توسعه دهنده مشخص شده است. اين مي تواند در اثر نيروي ناگهاني آسيب رساندن به سطح سطح Roller Developer رخ دهد.

خطوط افقي رنگي تكراري برابر مقاومت در برابر چاپ

خطوط تكراري كه در همان محيط اندازه گيري مي شوند كه غلتك توسعه دهنده (حاشيه كوچكتر) نشان مي دهد غلتك توسعه دهنده مشخص شده است. اين به طور كلي از فشار تدريجي ناشي از فشار دادن دكمه Doctor Blade به غلتك Developer در نهايت رخ مي دهد كه غلتك را از شكل خارج مي كند.

 تيغه

Doctor Blade با استفاده از فشار ثابت بر روي اين غلتك ، ميزان تونر مورد استفاده در غلتك مغناطيسي يا توسعه دهنده را كنترل مي كند. يك تيغه پزشك فرسوده مي تواند شيارها را قطع كرده يا يك غلتك Mag يا Developer Roller را بر روي سطح قرار دهد و در نتيجه مقاومت در برابر خطوط افقي در چاپ ايجاد مي شود. علائم افقي با دور غلتك ، خطوط خالي "سفيد" براي يك غلتك مغناطيسي يا خطوط رنگي براي يك غلتك توسعه دهنده اندازه گيري مي شود .

معمولاً طول غلتك را گسترش مي دهد. يك دكتر صحيح نصب نشده به دليل فشار بيش از حد محدود كننده مقدار تونر به غلتك ، گرسنگي تونر ، باعث چاپ صحيح خواهد شد. يك تيغه فرسوده دكتر باعث ايجاد ناهنجاري مي شود كه به آن "رديابي تاير" يا "شن شيب" گفته مي شود كه به دليل ظهور علائم به آن اشاره مي شود. اين نوع effect به اين دليل ايجاد مي شود كه تيغه سفت و سخت و محكم نيست و ميزان فشار وارد شده به غلتك ثابت نيست و به شما امكان مي دهد در صورت تمايل به آن بپردازيد.

تيغه هاي بازيابي

تيغه هاي ريكاوري تيغه هاي پلاستيكي نازك Mylar هستند كه تونر باقيمانده را به سمت غلتك ها يا داخل حفره ها هدايت مي كنند. تيغه آسيب ديده آسيب ديده باعث ايجاد نقاط تصادفي در سرتاسر صفحه مي شود كه مي توان آن را "تونر در حال زدن" توصيف كرد. شايع ترين آسيب يك تيغه آن است كه در طول مونتاژ از شكل خم مي شود. سپس تونر روي تيغه جمع مي شود و o يا "لرزش" را روي چاپ مي ريزد. تجمع تونر با بيشتر از كارتريج مورد استفاده به طور پيوسته افزايش مي يابد ، تا جايي كه به نظر مي رسد يادآور يك كارتريج نشتي است.

بوشينگ غلتكي مغناطيسي

Magenta Roller Bushings يك تكه پلاستيكي نازك است كه "انتهاي جادوگر" را نشان مي دهد ، اينها براي ايجاد و نگه داشتن شكاف خاص بين مگ غلتك و طبل است. طبل مستقيم روي اين بوش ها مي چرخد. بوش هاي ترك خورده ، فرسوده ، گمشده يا تونر باعث آسيب جسمي به پوشش درام مي شوند و اغلب اين پوشش را پاره مي كنند.

منبع: تهران نارا نوين

دستگاه هاي كپي كونيكا مينولتا Bizhub

۲۹ بازديد

     

فشرده - جمع و جور

كپي كونيكا مينولتا Bizhub ايده آل براي دفاتر فني و مهندسي است.  كپي بيزهاب 452 يك چاپگر A3 و كپي با سرعت حداكثر 40 عدد است. اگر بهدستگاه كپي رنگي احتياج داريد ، پس چرا به دستگاه كپي  چند كاره Bizhub كه چاپ رنگي ، كپي كردن و اسكن را ارائه مي دهد ، نگاهي نمي اندازيد.

دامنه متوسط

Bizhub C258 براي دفاتر كوچك و متوسط ​​ايده آل است. اين دستگاه فتوكپي ، پرينتر و اسكنر رنگي كامل از سايز A5 تا A3 است.داراي ظرفيت ورودي كاغذ 6650 برگ است.

اگر سرعت در كار شما مهم نيست . كپي كونيكا مينولتا Bizhub ما داراي سرعت كپي / چاپ حداكثر 25 صفحه در دقيقه است.

چاپ توليد

ارائه دهندگان چاپ نياز به كيفيت تصوير برتر و توليد سريع از چاپگر اداري بزرگ دارند.  Konica Minolta داراي فناوري پيشرفته چاپ دقيق و طراحي قوي است.

خدمات كامل حرفه اي

مشتريان گروه تهران نارا نوين مي توانند از پشتيباني فني ما و خدمات كامل حرفه اي استفاده كنند. اطلاعات كامل درباره نحوه نصب/استفاده و هر گونه سوال از طريق شماره 09123761288 امكان پذير است.

مقرون به صرفه

برخي از دستگاهاي كپي كونيكا مينولتا Bizhub به دليل اينكه ضايعات پودر مصرفي ندارد مقرون به صرفه ترند. اين بدين معني است كه دستگاه به وسيله كارتريج نصب شده بدون گرمي دور ريز در سيكل كپي به اتمام مي رسد.

عمر بالاي قطعات

دستگاه كپي  چند كاره bizhub عمر قطعات در مقايسه با برند هاي همرنج بيش از دو برابر است.در صورتي كه قيمت اين دستگاه با ديگر مارك هاي همرده خود تقريبا برابر است.

فروشگاه تهران نارا نوين با ارايه اين دستگاه به مشتريان خود سعي در جلب رضايت آن ها با صرف هزينه كم دارد.

تكنولوژي نوين ماشين هاي اداري و دفاتر

۳۲ بازديد

تكنولوژي نوين ماشين هاي اداري در دنيايي كه زندگي مي كنيم انقلابي كرده است. و دفاتر سراسر دنيا براي پيشرفت هرچه بيشتر مشاغل خود به پيشرفت هاي جديد تكيه مي كنند. با استفاده از جديدترين تجهيزات و نرم افزارها ، شركت ها مي توانند راندمان ، سطح بهره وري و صرفه جويي در هزينه خود را بهبود بخشند. جاي تعجب نيست كه بسياري از مشاغل كوچك و نوپا مي خواهند با منابع كمتري به پيشرفت بيشتري دست يابند . براي كمك به اين امر به فناوري متكي هستند. ما نگاهي به برخي از فناوريهاي جديد كه امروزه مورد استفاده قرار مي گيرد ، مي اندازيم.

تكنولوژي نوين در ماشين هاي اداري

 دستيار مجازي

با افزايش بار كار در دفاتر ، تقاضاي زيادي براي كمك وجود دارد. بسياري از شركت ها ظرفيت يا پول لازم براي استخدام يك دستيار انساني را ندارند . صاحبان مشاغل به جاي استفاده از يك عضو اضافي از كارمندان ، به سمت دستياران ديجيتال مجازي روي مي آورند .اين دستگاه ها براي انجام وظايف كار در مكان هاي دور افتاده طراحي شده اند. آنها در مناطق مختلف به ويژه خلاق و مدير كارآمد هستند. بسياري از مشاغل نوپا تصميم به استفاده از آنها مي گيرند. زيرا كار آنها به سرعت و با قيمت بهتر انجام مي شود .با آنها در پرداخت حقوق ، تعطيلات ، پرداخت مريضي و هرگونه تجهيزات اداري اضافي كه ممكن است لازم داشته باشيد پس انداز مي كنيد. در حال حاضر 504 ميليون دستيار مجازي مورد استفاده قرار مي گيرند . اين تعداد تا سال 2021 به بيش از 1.8 ميليارد نفر مي رسد.

 چاپگرهاي سه بعدي

در طول چند سال گذشته ، در بسياري از صنايع از جمله ساخت و ساز ، پزشكي و خرده فروشي افزايش چاپگرهاي سه بعدي مشاهده شده است. اما از آنجا كه چاپگرهاي سه بعدي بسيار مقرون به صرفه تر شده اند ، بسياري از مشاغل استفاده از آنها را در دفاتر خود شروع كرده اند. شركت ها متوجه شده اند كه اين پرينترها مي توانند تقريباً با ايجاد يك پرونده ديجيتالي ، فوراً چيزي را ايجاد كنند.

لوازم اداري سنتي به عنوان مثال ، ديگر نيازي به سفارش يا ساخت نيست. آنها مي توانند به سادگي از طريق چاپگر سه بعدي توليد شوند. باعث صرفه جويي در وقت مشاغل ، هزينه محصول و هزينه حمل و نقل مي شوند.اين امر مزاياي بسياري براي دفاتر دارد ، از جمله به هر دليل محرمانه بودن آن خارج از كشور انجام نمي شود ، اشتباهات كمتري وجود دارد زيرا اداره مي تواند آنرا پردازش كرده و موارد را شخصي سازي كند.

پيگيري برنامه ها

با ارسال ايميل به همكاران از آنها خواسته مي شود وظايف خود را انجام دهند وبه خوبي  پايان رسانند. برنامه هاي رديابي مديريت پروژه مانند Asana يا Slack جايگزين شده اند. هركدام براي مديريت پروژه هاي كاري بدون استفاده از ايميل طراحي شده اند. كاربران مي توانند تعيين كنند كه چه وظايفي بايد انجام شود . چه كسي بايد آنها را انجام دهد . روند كار را تحت نظر داشته باشد و همچنين ببيند كه بقيه تيم در چه حد قرار دارند.

فوايد تكنولوژي در رديابي برنامه ها

رديابي برنامه ها به همكاران اجازه مي دهد با يادداشت برداري ، يا ارسال اطلاعات خود ، با يكديگرارتباط برقرار كنند. دلايل دلخواه سرويس هاي وب از جمله در جهت بهبود همكاري تيم است. زيرا آنها به همه امكان برقراري ارتباط موثر و كارآمد را مي دهند تا اطمينان حاصل كنند كه همه كارها به روز است. آنها براي تجارت هاي كوچك عالي هستند. در وقت خود در تعقيب همكاران صرفه جويي مي كنند تا ببينند آيا نامه الكترونيكي شما را دريافت كرده اند يا خير . همچنين اين امكان را به شما مي دهد تا پروژه ها را ساماندهي كنيد زيرا همه چيز در يك مكان است.

پيش بيني تكنولوژي نوين ماشين هاي اداري در آينده

از آنجايي كه فناوري دائماً در اطراف ما تغيير مي كند ، طولي نمي كشد تا حتي پيشرفت هاي بيشتري در دفتر انجام شود. پيش بيني شده كه تا سال 2020 ، ما از كنترل ژست بر روي رايانه ها استفاده خواهيم كرد تا ما را از استفاده از ماوس و صفحه كليد بي نياز كند . اين پيشرفت روباتيك است كه كارهاي انساني را در محيط اداري انجام مي دهد.

منبع: تهران نارا نوين

فكس يا تلفكس،انواع فكس و كاربن فكس چيست؟

۳۵ بازديد

در اين مقاله سعي شده نكات مهم در مورد فكس•،رول فكس يا فيلم فكس چيست؟ چه كاربرد هايي دارد؟ فكس كوتاه شده عبارت فكسيمايل است. دستگاه فكس ليزري محتويات كاغذ را اسكن ميكند. سپس آن را با خط تلفن يا شماره ثابت مقصد به دستگاه مقصد مي فرستد. در نهايت دستگاه آن را چاپ(پرينت) ميكند.

 يكي از نكات مهم در مورد فكس روش كار آن است

دستگاه فكس( تلفكس يا تله كوپينگ) گرافيك يا نوشته را به بيتمپ تبديل ميكند. توسط سيگنال هايي بيتمپ را به دستگاه فكس مقصد ميفرستد.دستگاه فكس سيگنال ها ر ا شناسايي ميكند. در مرحله آخر عمل چاپ را انجام ميدهد.

انواع فكس:

در كل سه نوع تلفكس يا تله كوپينگ داريم:

استفكس ليزري

فكس كاربني

فكس حرارتي

نكات حياتي تلفكس ليزري

يك نكات ضروري در مورد فكس ليزري اين است كه مواد مصرفي مشابه پرينتر هاي ليزري استفاده ميكند. مواد مصرفي فكس هاي ليزري كارتريج ليزري و تونر است. رول كاربن براي دستگاه فكس كاربني استفاده ميشود. نيازي به كاغذ مخصوص ندارد. ميتوان آن را بر روي كاغذ هاي معمولي مانند آچهار چاپ كرد.

رول فكس يا فيلم فكس چيست؟

كاربن فكس رولي نواري شكل است.توسط فكس هاي كاربني مورد استفاده قرار ميگيرد.كاغذ فكس حرارتي به صورت رول توليد ميشود. اين كاغذ ها مانند رسيد هاي فروشگاهي يا بانكي است.ت وسط دستگاه فيش پرينت،پرينت ميشود. توسط حرارت عمل چاپ را انجام ميدهد. رول فكس اصلا نبايد براي بايگاني استفاده شود. به دليل اينكه به مرور زمان چاپ آن از بين مي رود. اين كالا اصطلاحا رول فكس يا فيلم فكس ناميده ميشود.پر فروش ترين اين كالا برند پاناسونيك است.در صورت مطمعن نبودن در مورد برند سازگار با دستگاه خود با كارشناسان تهران نارا نوين تماس حاصل فرماييد. اميد است اين مطالب گره اي از كار شما باز كرده باشد.

منبع: تهران نارا نوين