جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

تكنولوژي نوين ماشين هاي اداري و دفاتر

تعمير-فروش تجهيزات و قطعات ماشين هاي اداري

تكنولوژي نوين ماشين هاي اداري و دفاتر

۳۳ بازديد

تكنولوژي نوين ماشين هاي اداري در دنيايي كه زندگي مي كنيم انقلابي كرده است. و دفاتر سراسر دنيا براي پيشرفت هرچه بيشتر مشاغل خود به پيشرفت هاي جديد تكيه مي كنند. با استفاده از جديدترين تجهيزات و نرم افزارها ، شركت ها مي توانند راندمان ، سطح بهره وري و صرفه جويي در هزينه خود را بهبود بخشند. جاي تعجب نيست كه بسياري از مشاغل كوچك و نوپا مي خواهند با منابع كمتري به پيشرفت بيشتري دست يابند . براي كمك به اين امر به فناوري متكي هستند. ما نگاهي به برخي از فناوريهاي جديد كه امروزه مورد استفاده قرار مي گيرد ، مي اندازيم.

تكنولوژي نوين در ماشين هاي اداري

 دستيار مجازي

با افزايش بار كار در دفاتر ، تقاضاي زيادي براي كمك وجود دارد. بسياري از شركت ها ظرفيت يا پول لازم براي استخدام يك دستيار انساني را ندارند . صاحبان مشاغل به جاي استفاده از يك عضو اضافي از كارمندان ، به سمت دستياران ديجيتال مجازي روي مي آورند .اين دستگاه ها براي انجام وظايف كار در مكان هاي دور افتاده طراحي شده اند. آنها در مناطق مختلف به ويژه خلاق و مدير كارآمد هستند. بسياري از مشاغل نوپا تصميم به استفاده از آنها مي گيرند. زيرا كار آنها به سرعت و با قيمت بهتر انجام مي شود .با آنها در پرداخت حقوق ، تعطيلات ، پرداخت مريضي و هرگونه تجهيزات اداري اضافي كه ممكن است لازم داشته باشيد پس انداز مي كنيد. در حال حاضر 504 ميليون دستيار مجازي مورد استفاده قرار مي گيرند . اين تعداد تا سال 2021 به بيش از 1.8 ميليارد نفر مي رسد.

 چاپگرهاي سه بعدي

در طول چند سال گذشته ، در بسياري از صنايع از جمله ساخت و ساز ، پزشكي و خرده فروشي افزايش چاپگرهاي سه بعدي مشاهده شده است. اما از آنجا كه چاپگرهاي سه بعدي بسيار مقرون به صرفه تر شده اند ، بسياري از مشاغل استفاده از آنها را در دفاتر خود شروع كرده اند. شركت ها متوجه شده اند كه اين پرينترها مي توانند تقريباً با ايجاد يك پرونده ديجيتالي ، فوراً چيزي را ايجاد كنند.

لوازم اداري سنتي به عنوان مثال ، ديگر نيازي به سفارش يا ساخت نيست. آنها مي توانند به سادگي از طريق چاپگر سه بعدي توليد شوند. باعث صرفه جويي در وقت مشاغل ، هزينه محصول و هزينه حمل و نقل مي شوند.اين امر مزاياي بسياري براي دفاتر دارد ، از جمله به هر دليل محرمانه بودن آن خارج از كشور انجام نمي شود ، اشتباهات كمتري وجود دارد زيرا اداره مي تواند آنرا پردازش كرده و موارد را شخصي سازي كند.

پيگيري برنامه ها

با ارسال ايميل به همكاران از آنها خواسته مي شود وظايف خود را انجام دهند وبه خوبي  پايان رسانند. برنامه هاي رديابي مديريت پروژه مانند Asana يا Slack جايگزين شده اند. هركدام براي مديريت پروژه هاي كاري بدون استفاده از ايميل طراحي شده اند. كاربران مي توانند تعيين كنند كه چه وظايفي بايد انجام شود . چه كسي بايد آنها را انجام دهد . روند كار را تحت نظر داشته باشد و همچنين ببيند كه بقيه تيم در چه حد قرار دارند.

فوايد تكنولوژي در رديابي برنامه ها

رديابي برنامه ها به همكاران اجازه مي دهد با يادداشت برداري ، يا ارسال اطلاعات خود ، با يكديگرارتباط برقرار كنند. دلايل دلخواه سرويس هاي وب از جمله در جهت بهبود همكاري تيم است. زيرا آنها به همه امكان برقراري ارتباط موثر و كارآمد را مي دهند تا اطمينان حاصل كنند كه همه كارها به روز است. آنها براي تجارت هاي كوچك عالي هستند. در وقت خود در تعقيب همكاران صرفه جويي مي كنند تا ببينند آيا نامه الكترونيكي شما را دريافت كرده اند يا خير . همچنين اين امكان را به شما مي دهد تا پروژه ها را ساماندهي كنيد زيرا همه چيز در يك مكان است.

پيش بيني تكنولوژي نوين ماشين هاي اداري در آينده

از آنجايي كه فناوري دائماً در اطراف ما تغيير مي كند ، طولي نمي كشد تا حتي پيشرفت هاي بيشتري در دفتر انجام شود. پيش بيني شده كه تا سال 2020 ، ما از كنترل ژست بر روي رايانه ها استفاده خواهيم كرد تا ما را از استفاده از ماوس و صفحه كليد بي نياز كند . اين پيشرفت روباتيك است كه كارهاي انساني را در محيط اداري انجام مي دهد.

منبع: تهران نارا نوين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.