جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

دلايل تار بودن صفحات چاپ شده توسط پرينتر اچ پي

تعمير-فروش تجهيزات و قطعات ماشين هاي اداري

دلايل تار بودن صفحات چاپ شده توسط پرينتر اچ پي

۲۵ بازديد
2- تار و يا ناخوانا بودن صفحات چاپ شده
Printed Pages are Fade

تار شدن صفحات چاپي در پرينتر اچ پي / پرينت كمرنگ در پرينتر / ناخوانا بودن پرينت در تمام صفحه و يا بخشي از آنبه دليل وجود يكي از مشكلات زير است. با بررسي موارد گفته شده و استفاده از راهكارهاي هوشمندانه ميتوانيد به رفع اوليه اين مشكل در پرينتر اچ پي اقدام كنيد .در نتيجه از كيفيت پرينت بهتر و دقت بالاتري در خروجي تصاوير برخوردار شويد.

وضعيت كارتريج را بررسي كنيد

اولين و ساده ترين مشكل در خصوص تار چاپ شدن صفحات توسط پرينتر مشكل تمام شدن شارژ كارتريج و نياز به تعويض آن است .در حقيقت ميزان پودر انتقال داده شده از كارتريج بر روي كاغذ كاهش پيدا كردهاست. در نتيجه آن صفحات چاپ شده توسط پرينتر اچ پي تار و يا ناخوانا خواهد بود ، اين مشكل به دليل عدم وجود پودر يا تونر به مقدار كافي در كارتريج است . با راه حلي ساده ميتوانيد براي مدت كوتاهي مشكل را كمتر كنيد فقط كافيست باتكان دادن كارتريج بصورت افقي به تعداد چند صفحه ديگر از ميزان تونر باقي ماده در كارتريج استفاده كنيد . در نهايت اين امر صفحاتي با كيفيت بهتر چاپ كنيد.

بررسي حالت پرينت كمرنگ در پرينتر

پرينتر هاي اچ پي داراي قابليت چاپ اقتصادي ميباشند . در اين حالت چاپگر خود را به محوي تنظيم ميكند تا ميزان كمتري از پودر را براي چاپ استفاده كند. بنابراين  بررسي كنيد كه به صورت ناخواسته و يا توسط فرد ديگري دستگاه در حالت چاپ اقتصادي يا Economode قرار نگرفته باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در خصوص فعال بودن اين حالت مي توانيد وضعيت پرينتر را مشاهده كنيد. از تنظيمات آن پرينت بگيريد.

اگر كيفيت چاپ صفحات پايين است و يا صفحات پرينت شده توسط پرينتر اچ پي تار و يا ناخوانا مي باشند بهتر است گزينه ي Economode را غيرفعال كنيد.  يا آن را در حالت higher Quality قرار دهيد.

لطفاً توجه داشته باشيد عدم شارژ كارتريج و تهيه كارتريج هاي با كيفيت مي تواند از بروز آسيب هاي جدي به پرينتر و سلامت افراد جلوگيري كزده و كيفيت چاپ بالايي را به كاربران از اولين روز استفاده تا آخرين روز نمايش دهد.

براي رفع هر گونه مشكلات موجود در دستگاه خود ميتوانيد از تيم مجرب و حرفه اي تهران نارا نوين بهره بگيريد. همچنين تيم پشتيباني ما اماده ارايه خدمات به كاربران خود ميباشد.  02188827729 - 02188140115 -02188140121 - 02188322381 - 02188304127
09123761288 موسوي    -    09123808184 نوري
منبع: تهران نارا نوين
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.