یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

همه چيز درباره اسكنر

تعمير-فروش تجهيزات و قطعات ماشين هاي اداري

همه چيز درباره اسكنر

۹ بازديد

هر آنچه درباره اسكنرها بايد بدانيد
اسكنر چيست؟

اسكنر يكي از ماشين هاي بسيار مفيد و كم مصرف است. براي يك كسب و كار كوچك ، يك فروشگاه كوچك يا يك دفتر خانه ، اسكنرهاي مدرن تجهيزات لازم هستند. زيرا اسكنرها مي توانند به شما در اسكن اسناد و تبديل آنها به فرم ديجيتال كمك كنند. اكثر چاپگرهاي خانگي داراي اسكنر داخلي هستند. بسياري از مردم آنها را در خانه خود دارند اما ايده مناسبي در مورد نحوه استفاده از آنها ندارند. بنابراين ، درك دقيق كاربرد آنها براي استفاده كامل از آنها مهم است.در اين مقاله به انواع اسكنر و تفاوت هاي آن اشاره خواهيم كرد.

انواع اسكنر

انواع مختلفي از اسكنرهاي مدرن  را در بازار پيدا مي كنيد كه براي كاربردهاي مختلف مناسب باشد. انتخاب مناسب از اسكنرهاي مدرن با توجه به نيازهاي شما مي تواند دلهره آور باشد. با اين حال ،دسته بندي اسكنرها بر اساس انواع آنها مي تواند روند انتخاب شما را آسان كند. براي كمك به شما ، اسكنرهاي با كيفيت بالا در زير دسته بندي شده اند كه بر اساس كاربردهاي آنها دسته بندي مي شوند.

اسكنر مسطح

اين اسكنرها مانند ماشين هاي تكراري كار مي كنند. معمولاً در خانه ها و دفاتر استفاده مي شوند. اسكنر هاي مسطح يكي از انواع اسكنرهاي مدرن است كه مي توانند محتوي هاي ورق هاي كاغذي نازك و ضخيم را بررسي كنند. خواه يك صفحه باشد يا يك كتاب ضخيم يا يك مجله. براي اسكن كاغذ ، فقط بايد آن را روي صفحه شيشه اي قرار دهيد و دكمه سمت راست را فشار دهيد و اجازه دهيد اسكن شروع شود. اين اسكنرهاي مسطح مي توانند تعداد اسناد را با كليك بر روي دكمه اسكن كنند.

اسكنرهاي عكس

اين اسكنرها يكي از انواع اسكنر به عنوان پردازنده هاي تصويري با دقت بالا طراحي شده اند. اسكنرهاي عكس مي توانند نگاتيوهاي عكس را بررسي كرده و بزرگنمايي هاي عالي عكس ايجاد كنند.

اسكنرهاي قابل حمل

يكي از انواع اسكنر اسكنرهاي قابل حمل براي گرفتن متن و ساير داده ها با يك حركت طراحي شده اند. اينها باتري كار مي كنند. پس از اسكن متن ، محتوا در خود اسكنر ذخيره مي شود. پس از رسيدن به خانه يا محل كار خود ، مي توانيد داده ها را به راحتي از طريق كابل يا اتصال بي سيم به رايانه منتقل كنيد.

مواردي كه بايد هنگام انتخاب يك اسكنر در نظر بگيريد

ويژگي هاي اسكنر ذكر شده در زير را بررسي كنيد تا بهترين اطلاعات را از ويژگيهايشان براي خود داشته باشيد. از مزاياي آنها بهره مند شويد.

قالب: قالب به معني يكي از مشخصات سند و اندازه اي است كه مي خواهيد اسكن كنيد. نياز خود را درك كنيد و سپس به سراغ موردي برويد كه كاملاً با نيازهاي شما مطابقت داشته باشد. براي متن و ساير مطالب ، 200 پيكسل براي هر اينچ (PPI) كافي است. با اين حال ، براي تصاوير ، يك اسكنر 300 PPI استاندارد است.

وضوح: اگر ميزان جابجايي اسكنر زياد باشد ، مي توانيد جزئيات بيشتري را در چند ثانيه از اسناد و تصاوير دريافت كنيد. براي متن و ساير مطالب ، 200 پيكسل براي هر اينچ (PPI) كافي است. با اين حال ، براي تصاوير ، يك اسكنر 300 PPI استاندارد است.

سازگاري: قبل از خريد اسكنر ، اطمينان حاصل كنيد كه با سيستم و نرم افزار سازگار است.

ظرفيت: ظرفيت اسكنر بايد خوب باشد و يكي از نيازهاي اساسي است كه بايد بر روي آن تمركز كنيد. اگر ظرفيت اسكنر شما بيشتر باشد ، مي توانيد اسناد بيشتري را در مدت زمان كمتري اسكن كنيد.

سرعت: سرعت اسكنر در صفحات در هر لحظه (ppm) اندازه گيري مي شود. بررسي كنيد آيا اسكنر قادر به توليد اسناد اسكن شده بيشتر در هر لحظه است. اين مي تواند بهره وري شما را افزايش دهد.

اسكن DUPLEX: وقتي مي توانيد هر دو طرف ورق را اسكن كنيد ، به اسكن دو طرفه معروف است. اين يكي از موارد اساسي در بين اسكنرهاي دسك تاپ است و از ويژگي هاي لازم براي كاربران است.

مزاياي استفاده از يك اسكنر خوب

اسكنرها به يكي از الزامات مردم در خانه ها و ادارات تبديل شده اند. اگر اسكن اسناد يا پروژه ها باشد ، نمي توان اهميت اسكنر را انكار كرد. در اينجا برخي از مزاياي اين اسكنرها ذكر شده است كه بايد قبل از تهيه يكي از آنها را بدانيد:

با اسكن يك سند ، مي توانيد يك نسخه از آن را در لپ تاپ يا رايانه خود ذخيره كنيد و هر كجا كه برويد به آن دسترسي داشته باشيد. اسكنرها به كم شدن وابستگي به كاغذ كمك مي كنند. فقط سند را اسكن كرده و براي توزيع بيشتر نسخه هاي مختلف چاپي را توليد كنيد.فقط سند را اسكن كرده و براي توزيع بيشتر چندين نسخه كپي نرم افزار توليد كنيد.اسكنرها به ساده سازي روند كار و كل دفتر كمك مي كنند.

اين به شما كمك مي كند تا اسناد خود را به فرم ديجيتال ايمن نگه داريد تا بتوانيد آنها را در لپ تاپ يا دسك تاپ خود ذخيره كنيد.اين اطلاعاتي است كه شما بايد قبل از خريد اسكنر براي خود بدانيد. اهميت اسكنر را درك كرده و براي خود اسنادي تهيه كنيد كه بتواند نيازهاي شما را برآورده كند.اگر به دنبال يك اسكنر خوب هستيد ، مي توانيد به سايت

Tehran-nara.ir مراجعه كنيد و در اينجا مي توانيد طيف وسيعي از اسكنرهاي با كيفيت را پيدا كنيد.

براي اطلاعات بيشتر در و راهنماي در خصوص خريد و  يا تعمير و مشكلات موجود در تجهيزات خود ميتوانيد با متخصصين مركز ماشين هاي اداري تهران نارا نوين تماس بگيريد.

88847742 – 88140115 – 88827729 - 09123761288

منبع : تهران نارا نوين

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.